TOP Hobby - sklep modelarski
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Szukaj
Menu

darmowa dostawa od 199zł (InPost Paczkomat, ORLEN Paczka)

szeroki wybór towaru, w tym też możliwość zakupu produktów na zamówienie

paczki bezpiecznie przygotowane do transportu

Kontakt

* - Pole wymagane

Adres e-mail: [email protected], tel. (32) 323 51 16 lub 690 474 333 (tel. pn-pt 09:00-15:00. jeżeli nie odbieramy to najlepiej wysłać maila - czytamy i odpisujemy również w godzinach popołudniowych/wieczornych.)

FAQ - Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi (jeżeli nie dostałeś odpowiedzi na swoje pytanie - sprawdź listę poniżej)

1. Kiedy produkt będzie dostępny?

Staramy się utrzymywać dostępność jak największej ilości produktów z naszej oferty, jednak nie zawsze wszystkie produkty dostępne są u naszych dostawców. Udostępniamy na stronach poszczególnych produktów możliwość zapisania się na powiadomienie o dostępności, w momencie jak wybrany produkt będzie dostepny - na podany adres e-mail zostanie wysłana stosowna wiadomość.

2. Czy dostanę rabat?

Nie, ale mamy program lojalnościowy. Zapraszamy do regularnych zamówień u nas, i korzystania z programu lojalnościowego, gdzie stała zniżka może wynosić do 5% na wszystkie produkty nie będące w promocji.

3. Czy jeżeli złożę zamówienie do godziny (10-12-14) zostanie wysłane jeszcze dzisiaj?

InPost: aktualnie wysyłamy wszystkie zamówienia złożone i opłacone do godziny 13:30 tego samego dnia.

Inne sposoby wysyłki niż InPost: Nie możemy tego zagwarantować. Zależy to głównie od godziny, o której kurier odbierze od nas paczki. Towar który jest dostępny na stanie zostanie nadany najpóźniej następnego dnia roboczego. Więcej informacji na stronie » Czas realizacji zamówienia.

4. Czy mogę dodać coś do zamówienia?

To zależy. Tylko i wyłącznie, jeżeli zamówienie jest w statusie "oczekuje na spakowanie". Może to opóźnić czas wysyłki (o jeden dzień). Aby dodać produkty należy złożyć nowe zamówienie, jako opcję dostawy wybrać "dostawa ustalana indywidualnie", a w uwagach wpisać do którego zamówienia ma zostac dodane. Nowe zamówienie musi zostać złożone na te same dane klienta (imię, nazwisko, adres pocztowy, adres mailowy i numer telefonu).

5. Dlaczego ten sam produkt jest droższy na Allegro?

Portal Allegro pobiera horrendalne prowizje oraz generuje dodatkowe opłaty, których nie ponosimy przy sprzedaży w naszym sklepie internetowym. Jeżeli posiadasz "Allegro Smart", to dzięki darmowej wysyłce zakupy do ok. 80zł będą tańsze na Allegro, niż w sklepie - ale nie uwzględnia to naszego programu lojalnościowego. Staramy się dostarczać klientom wysokiej jakości produkty w uczciwych cenach. Moglibyśmy podnieść również ceny w naszym sklepie, do poziomu tych z portalu Allegro - jednak mija się to z naszym celem dostarczania produktów w dobrych cenach.

 

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0" od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl