Producenci

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane
FAQ - Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi (jeżeli nie dostałeś odpowiedzi na swoje pytanie - sprawdź listę poniżej)

1. Kiedy produkt będzie dostępny?

Nie jesteśmy w stanie podać daty dostępności. Szczegółowo:

  • Jeżeli można się zapisać na powiadomienie o dostępności produktu - oznacza to, że spodziewamy się dostawy. Niestety ze względu na niezależny od nas czas realizacji zamówienia przez dostawcę jak i czas transportu nie jesteśmy w stanie podać dokładnej/przybliżonej daty. W niektórych przypadkach czas ten może wynosić nawet 30-60 dni.
  • Jeżeli produkt nie ma możliwości zapisania się na powiadomienie o dostępności oznacza to że aktualnie nie spodziewamy się jego kolejnej dostawy.

2. Czy dostanę rabat?

Nie, ale mamy program lojalnościowy. Zapraszamy do regularnych zamówień u nas, i korzystania z programu lojalnościowego, gdzie stała zniżka może wynosić do 5% na wszystkie produkty nie będące w promocji.

3. Czy jeżeli złożę zamówienie do godziny (10-12-14) zostanie wysłane jeszcze dzisiaj?

InPost: aktualnie testujemy wysyłkę tego samego dnia (w dni robocze) dla zamówień złożonych i opłaconych do godziny 13:30

Inne sposoby wysyłki niż InPost: Nie możemy tego zagwarantować. Wszystko zależy od kolejki zamówień do pakowania, wybranego sposobu wysyłki i godziny o której kurier odbierze od nas przesyłkę. Towar który jest dostępny na stanie zostanie nadany najpóźniej następnego dnia roboczego. Więcej informacji na stronie » Czas realizacji zamówienia.

4. Czy mogę dodać coś do zamówienia?

To zależy. Tylko i wyłącznie, jeżeli zamówienie jest w statusie "oczekuje na spakowanie". Może to opóźnić czas wysyłki (o jeden dzień). Aby dodać produkty należy złożyć nowe zamówienie, jako opcję dostawy wybrać "dostawa ustalana indywidualnie", a w uwagach wpisać do którego zamówienia ma zostac dodane. Nowe zamówienie musi zostać złożone na te same dane klienta (imię, nazwisko, adres pocztowy, adres mailowy i numer telefonu).

5. Dlaczego ten sam produkt jest droższy na Allegro?

Portal Allegro pobiera horrendalne prowizje oraz generuje dodatkowe opłaty, których nie ponosimy przy sprzedaży w naszym sklepie internetowym. Jeżeli posiadasz "Allegro Smart", to dzięki darmowej wysyłce zakupy do ok. 110zł będą tańsze na Allegro, niż w sklepie - ale nie uwzględnia to naszego programu lojalnościowego. Staramy się dostarczać klientom wysokiej jakości produkty w uczciwych cenach. Moglibyśmy podnieść również ceny w naszym sklepie, do poziomu tych z portalu Allegro - jednak mija się to z naszym celem dostarczania produktów w dobrych cenach.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl