Producenci

Przerwa od 24 lipca do 8 sierpnia
Wszystkie zamówienia wykonane w tym okresie zostaną przygotowane i wysłane po 8 sierpnia.
Za utrudnienia przepraszamy.

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane
FAQ - Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Kiedy produkt będzie dostępny?

Jeżeli produkt nie ma możliwości zapisania się na powiadomienie o dostępności oznacza to że aktualnie nie spodziewamy się jego kolejnej dostawy. Natomiast w przypadku produktów, które mają taką możliwość - oznacza to, że spodziewamy się ich dostawy. Niestety ze względu na niezależny od nas czas realizacji zamówienia przez dostawcę jak i czas transportu nie jesteśmy w stanie podać dokładnej daty. W niektórych przypadkach czas ten może wynosić nawet 30-60 dni.

Czy dostanę rabat?

W wielkim skrócie: nie. Zapraszamy natomiast do regularnych zamówień u nas, i korzystania z programu lojalnościowego, gdzie stała zniżka może wynosić do 5% na wszystkie produkty nie będące w promocji.

Czy jeżeli zamówię produkt do godziny (10-12-14) zostanie wysłany jeszcze dzisiaj?

Nie. Towar który jest dostępny na stanie zostanie nadany następnego dnia roboczego. Więcej informacji na stronie Czas realizacji zamówienia.

Czy mogę dodać coś do zamówienia?

Jeżeli zamówienie jest w statusie "przyjęte do realizacji" lub "przekazano do magazynu" w dalszym ciągu można dodać do niego dodatkowe produkty. W takim wypadku należy złożyć nowe zamówienie, jako opcję dostawy wybrać "połącz z innym zamówieniem", a w uwagach wpisać z którym zamówieniem ma ono zostać połączone. Nowe zamówienie musi zostać złożone na te same dane klienta (imię, nazwisko, adres pocztowy, adres mailowy i numer telefonu).

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl