Producenci

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane
FAQ - Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

1. Kiedy produkt będzie dostępny?

TO ZALEŻY:

  • Jeżeli można się zapisać na powiadomienie o dostępności produktu - oznacza to, że spodziewamy się dostawy. Niestety ze względu na niezależny od nas czas realizacji zamówienia przez dostawcę jak i czas transportu nie jesteśmy w stanie podać dokładnej daty. W niektórych przypadkach czas ten może wynosić nawet 30-60 dni.
  • Jeżeli produkt nie ma możliwości zapisania się na powiadomienie o dostępności oznacza to że aktualnie nie spodziewamy się jego kolejnej dostawy.

2. Czy dostanę rabat?

W wielkim skrócie: nie. Zapraszamy natomiast do regularnych zamówień u nas, i korzystania z programu lojalnościowego, gdzie stała zniżka może wynosić do 5% na wszystkie produkty nie będące w promocji.

3. Czy jeżeli zamówię produkt do godziny (10-12-14) zostanie wysłany jeszcze dzisiaj?

Nie. Towar który jest dostępny na stanie zostanie nadany następnego dnia roboczego. Więcej informacji na stronie » Czas realizacji zamówienia.

4. Czy mogę dodać coś do zamówienia?

Jeżeli zamówienie jest w statusie "przyjęte do realizacji" w dalszym ciągu można dodać do niego dodatkowe produkty. W takim wypadku należy złożyć nowe zamówienie, jako opcję dostawy wybrać "połącz z innym zamówieniem", a w uwagach wpisać z którym zamówieniem ma ono zostać połączone. Nowe zamówienie musi zostać złożone na te same dane klienta (imię, nazwisko, adres pocztowy, adres mailowy i numer telefonu).

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl